Partigöç’ün ismini görünce FETÖ olduğunu anladım

Partigöç'ün ismini görünce FETÖ olduğunu anladım

Suç tarihinde Genelkurmay Personel Başkanı olan eski korgeneral İlhan Talu, yayınlanan darbe mesajları altında Partigöç ’ün ismini gördüğünde bu darbe girişiminin bir FETÖ ’cü kalkışma olduğunu anladığını da belirterek, “Partigöç hakkında PDY (paralel devlet yapılanması) kaydı olduğunu bildiğim için mesajların altında onun ismini görüne bunun FETÖ ’cü bir kalkışma olduğunu anladım” dedi. Talu, darbe girişiminin erkene alınmasına etkili olan isimlerden olmakla suçlanıyor.

Ankara 17 ’nci Ağır Ceza Mahkemesi ’nce Sincan Ceza İnfaz Kurumu yerleşkesindeki duruşma salonunda görülen davada savunma yapan eski Korgeneral Talu, FETÖ ’ye yönelik ilk ciddi tedbirlerin alındığı Yüksek Askeri Şura ’nın (YAŞ) 2015 Ağustos Şura ’sı olduğunu belirtti. Bu şurada, 15 generalin emekli edildiğini ve şaibeli olanların terfi ettirilmediğini dile getiren Talu, sanıklardan ’Yurtta Sulh Konseyi ’ üyesi Genelkurmay Personel Daire eski Başkanı Mehmet Partigöç ’ün FETÖ üyesi olduğu iddia etti.

Partigöç ’le 2 yıl birlikte çalıştıklarını belirten Talu, şöyle devam etti:

“Mehmet Partigöç ’ün FETÖ ’cü olduğu yönünde istihbarat bilgileri vardı. Bu bilgileri Genelkurmay Başkanımıza, Genelkurmay 2. Başkanımıza arz ettim. Tuğgeneral Partigöç Şura ’da aynı şekilde üçüncü yıldan değerlendirmeye gireceği için kendisi ile ilgili MİT ’e ve emniyete de hassas kaynak araştırması yaptırmıştık. Bu hassas kaynak araştırmalarında da Partigöç ile ilgili Fetullahçı olduğu yönünde bilgiler gelince ben durumu Genelkurmay Başkanı, Genelkurmay 2. Başkanı ve Kara Kuvvetleri Komutanlığına arz ettim. Genelkurmay Başkanı ve Genelkurmay 2. Başkanı benim de hazır olduğum bir ortamda Partigöç ’ün kendisine gelen kayıtlara inanmadıklarını belirtmişlerdir. Bütün komutanların ortak kanaati çok başarılı ve faydalı hizmetler veren bu personelin bir husumete, karalamaya maruz kalıp kaybedilmemesi ve kazanılması olmuştur. Benim bu konuda hareket tarzımın ne olacağına dair birinci amirim Orgeneral Yaşar Güler ’e sormam üzere ’bir şey yok. Biz ona güveniyoruz ’ cevabını aldım”

var meta = document.createElement(‘meta’); meta.name = “referrer”; meta.content = “no-referrer”; document.getElementsByTagName(‘head’)[0].appendChild(meta);
//cdn.botextra.com/assets/player/jwplayer/jwplayer.js
jwplayer.key=”N8zhkmYvvRwOhz4aTGkySoEri4x+9pQwR7GHIQ==”;
jwplayer(“BotExtraPlayer59283976bc25a”).setup(
file: ‘//video.kanal7-cdn.com/videos/mp4/2017/21/1495447872745_yurtta_sulh_konseyi_yeleri_i_in_hesap_vakti.mp4’,
image: ‘https://oderece.net/wp-content/uploads/2017/05/partigoc-un-ismini-gorunce-feto-oldugunu-anladim.jpg’,
type: “video/mp4”,
primary: ‘html5’,
width: ‘100%’,
height: ‘360px’,
abouttext: ‘Botextra çoklu bot sistemi’,
aboutlink: ‘//botextra.com’,
);

Bir Cevap Yazın

